Nie jestem zadowolony z dostarczonych produktów. Jak mogę złożyć reklamację?

Jeśli zamówienie nie spełnia Twoich oczekiwań, przysługuje Ci reklamacja. W sekcji „Zamówienia” znajdziesz zakładkę „Reklamacje” oraz formularz, który pomoże nam zrozumieć w czym leży problem.

Czas na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni roboczych.

Jeśli zamówienie nie wyszło z działu DTP, możesz je cofnąć bez naliczenia opłat. Wtedy należy ponownie wgrać plik i przekazać zlecenie do druku.

Realizację można wstrzymać nawet w procesie produkcyjnym, kiedy zostały już wypalone płyty, jednak w takiej sytuacji do zamówienia doliczymy opłatę w wysokości 200 złotych netto dla druku 4/0 i 400 złotych netto dla druku 4/4. W przypadku większej ilości kompletów prosimy o kontakt.

Portfolio.

Sprawdź nasze portfolio

"i poznaj możliwości designerów"