Jaka jest najmniejsza czcionka, która będzie widoczna po wydruku?
Najmniejszy zalecany rozmiar to 7 pkt przy 100% kryciu.
Jak przesłać materiały do druku i sprawdzić, czy plik jest dobrze przygotowany?
Podczas składania zamówienia wyświetli się okno „Wgraj plik”. W podglądzie pojawi się wizualizacja projektu. Nasz inteligentny system pomoże Ci dobrać odpowiednie parametry. Po opłaceniu zamówienia sprawdzimy, czy plik jest zgodny z naszą specyfikacją. Jeśli przed jego wgraniem masz wątpliwości co do odpowiedniego przygotowania projektu, nasz zespół może sprawdzić, czy jest poprawny — w tym celu wyślij maila na adres [email protected], wpisując w treści maila numer zamówienia.
W jakim formacie musi być mój plik?
Nasz system przyjmuje następujące formaty: PDF, TIFF, TIF oraz JPG.
Jak złożyć zamówienie?
Najpierw wybierz produkt, który Cię interesuje, a następnie ustaw jego parametry i nakład. Po tym należy kliknąć w koszyk, wgrać plik i przesłać zamówienie do realizacji.
Czy mogę złożyć nietypowe zamówienie?
Skontaktuj się z nami, napisz co Cię interesuje, a my przedstawimy Ci wycenę niestandardowej realizacji.
Jak mogę opłacić zamówienie?
Zamówienie można opłacić za pośrednictwem serwisu PayU lub skorzystać z przelewu tradycyjnego, karty kredytowej czy przekazu pocztowego
Co się dzieje z moim zamówieniem po przesłaniu do Was?
Sprawdzamy poprawność Twojego pliku, a Ty dostajesz od nas maile o poszczególnych etapach realizacji. Jeśli znajdziemy ewentualne błędy, powiadomimy Cię o nich i podpowiemy, jak należy je naprawić.
Kiedy dostanę fakturę?
Fakturę (wygenerowaną automatycznie) otrzymasz tuż po spakowaniu zamówienia. Jeśli wybrałeś fakturę elektroniczną, znajdziesz ją w zakładce „Faktury do pobrania”. Jeżeli natomiast zaznaczyłeś opcję z wersją papierową, dokument spakowany zostanie wraz z materiałami i wysłany paczką (fakturę wysyłamy oddzielnie, gdy dostawa jest na inny adres niż dane księgowe).
Czy mogę zamienić pliki w zamówieniu?
Jeśli zamówienie zostało odrzucone, możesz wybrać opcję „Zamień plik” w zakładce „Zamówienia” i wgrać docelowy wzór.
Czy mogę przyśpieszyć termin realizacji zamówienia?
Najkrótszy możliwy czas realizacji wyświetlony jest przy numerze zamówienia. Niestety niemożliwe jest jego zredukowanie.
Technologia NFC
Co oznaczają wizytówki z NFC?
Z ang. Near Field Communication (komunikacja bliskiego zasięgu). Technologia tego typu używana jest np. w kartach płatniczych do płatności zbliżeniowych. CHROMA oferuje umieszczenie między warstwami papieru MultiLoft chipu, umożliwiającego zapisanie danych, które zostaną odczytane po zbliżeniu do telefonu posiadającego obsługę NFC.
Co mogę zapisać na wizytówce z NFC?
Podczas procesu zamawiania wizytówek z NFC zobaczysz pop-up, w którym zapiszesz 1 z 6 opcji:
1. Strona www
2. Lokalizacja/Mapa dojazdu
3. Wizytówka (wszystkie dane z Twojej drukowanej wizytówki)
4. Text,
5. E-mail,
6. Telefon.
Jakie modele telefonów obsługują technologię NFC?
"i poznaj możliwości designerów"
Utwórz konto i przejdź do zamówienia:
Załóż kontoProjekt i wykonanie: Brandmaster 2024