Jaka jest najmniejsza czcionka, która będzie widoczna po wydruku?
Najmniejszy zalecany rozmiar to 7 pkt przy 100% kryciu.
Jak przesłać materiały do druku i sprawdzić, czy plik jest dobrze przygotowany?
Podczas składania zamówienia wyświetli się okno „Wgraj plik”. W podglądzie pojawi się wizualizacja projektu. Nasz inteligentny system pomoże Ci dobrać odpowiednie parametry. Po opłaceniu zamówienia sprawdzimy, czy plik jest zgodny z naszą specyfikacją. Jeśli przed jego wgraniem masz wątpliwości co do odpowiedniego przygotowania projektu, nasz zespół może sprawdzić, czy jest poprawny — w tym celu wyślij maila na adres [email protected], wpisując w treści maila numer zamówienia.
W jakim formacie musi być mój plik?
Nasz system przyjmuje następujące formaty: PDF, TIFF, TIF oraz JPG.
Jak złożyć zamówienie?
Najpierw wybierz produkt, który Cię interesuje, a następnie ustaw jego parametry i nakład. Po tym należy kliknąć w koszyk, wgrać plik i przesłać zamówienie do realizacji.
Czy mogę złożyć nietypowe zamówienie?
Skontaktuj się z nami, napisz co Cię interesuje, a my przedstawimy Ci wycenę niestandardowej realizacji.
Jak mogę opłacić zamówienie?
Zamówienie można opłacić za pośrednictwem serwisu PayU lub skorzystać z przelewu tradycyjnego, karty kredytowej czy przekazu pocztowego
Co się dzieje z moim zamówieniem po przesłaniu do Was?
Sprawdzamy poprawność Twojego pliku, a Ty dostajesz od nas maile o poszczególnych etapach realizacji. Jeśli znajdziemy ewentualne błędy, powiadomimy Cię o nich i podpowiemy, jak należy je naprawić.
Kiedy dostanę fakturę?
Fakturę (wygenerowaną automatycznie) otrzymasz tuż po spakowaniu zamówienia. Jeśli wybrałeś fakturę elektroniczną, znajdziesz ją w zakładce „Faktury do pobrania”. Jeżeli natomiast zaznaczyłeś opcję z wersją papierową, dokument spakowany zostanie wraz z materiałami i wysłany paczką (fakturę wysyłamy oddzielnie, gdy dostawa jest na inny adres niż dane księgowe).
Czy mogę zamienić pliki w zamówieniu?
Jeśli zamówienie zostało odrzucone, możesz wybrać opcję „Zamień plik” w zakładce „Zamówienia” i wgrać docelowy wzór.
Czy mogę przyśpieszyć termin realizacji zamówienia?
Najkrótszy możliwy czas realizacji wyświetlony jest przy numerze zamówienia. Niestety niemożliwe jest jego zredukowanie.
"i poznaj możliwości designerów"
Utwórz konto i przejdź do zamówienia:
Załóż kontoProjekt i wykonanie: Brandmaster 2023