Jaka jest najmniejsza czcionka, która będzie widoczna po wydruku?

Najmniejszy zalecany rozmiar to 7 pkt przy 100% kryciu.

Podczas składania zamówienia wyświetli się okno „Wgraj plik”. W podglądzie pojawi się wizualizacja projektu. Nasz inteligentny system pomoże Ci dobrać odpowiednie parametry. Po opłaceniu zamówienia sprawdzimy, czy plik jest zgodny z naszą specyfikacją. Jeśli przed jego wgraniem masz wątpliwości co do odpowiedniego przygotowania projektu, nasz zespół może sprawdzić, czy jest poprawny — w tym celu wyślij maila na adres [email protected], wpisując w treści maila numer zamówienia.

Nasz system przyjmuje następujące formaty: PDF, TIFF, TIF oraz JPG.

Najpierw wybierz produkt, który Cię interesuje, a następnie ustaw jego parametry i nakład. Po tym należy kliknąć w koszyk, wgrać plik i przesłać zamówienie do realizacji.

Skontaktuj się z nami, napisz co Cię interesuje, a my przedstawimy Ci wycenę niestandardowej realizacji.

Zamówienie można opłacić za pośrednictwem serwisu PayU lub skorzystać z przelewu tradycyjnego, karty kredytowej czy przekazu pocztowego

Sprawdzamy poprawność Twojego pliku, a Ty dostajesz od nas maile o poszczególnych etapach realizacji. Jeśli znajdziemy ewentualne błędy, powiadomimy Cię o nich i podpowiemy, jak należy je naprawić.

Fakturę (wygenerowaną automatycznie) otrzymasz tuż po spakowaniu zamówienia. Jeśli wybrałeś fakturę elektroniczną, znajdziesz ją w zakładce „Faktury do pobrania”. Jeżeli natomiast zaznaczyłeś opcję z wersją papierową, dokument spakowany zostanie wraz z materiałami i wysłany paczką (fakturę wysyłamy oddzielnie, gdy dostawa jest na inny adres niż dane księgowe).

Jeśli zamówienie zostało odrzucone, możesz wybrać opcję „Zamień plik” w zakładce „Zamówienia” i wgrać docelowy wzór.

Najkrótszy możliwy czas realizacji wyświetlony jest przy numerze zamówienia. Niestety niemożliwe jest jego zredukowanie.

Portfolio.

Sprawdź nasze portfolio

"i poznaj możliwości designerów"