Złocenie / srebrzenie + lakier UV 3D:

Możliwe jest także połączenie dwóch rodzajów uszlachetnień w jednym projekcie — lakieru i folii. Taka kombinacja najkorzystniej wygląda na stosowanych teksturach i w zestawieniu z jednolitymi kolorami.

Jak przygotować projekt z lakierem UV3D + złoceniem/srebrzeniem?

Niezbędne jest utworzenie trzech plików: jednego z grafiką, drugiego z maską lakieru UV 3D oraz trzeciego z maską złocenia/srebrzenia. Uzyskanie tego efektu wymaga folii Sof Skin.

Złocenie i lakier UV 3D

Tak będzie wyglądał produkt, który wykorzystuje powyższe elementy:

Srebrzenie i lakier UV 3D

Kolejność wgrywania plików decyduje o tym, która strona zostanie uszlachetniona. Zawsze pierwsza strona przesłanego projektu zostaje pokryta lakierem UV 3D.

Złocenie i srebrzenie z lakierem UV 3D

O czym należy pamiętać?

Lakier nie może dotykać linii cięcia. Powinien być odsunięty od nich przynajmniej o 3 mm.

12 pkt i więcej to rekomendowana wielkość czcionki.

Wszelkie linie powinny mieć minimalną grubość 2 pkt.

Składowa koloru czarnego w masce musi wynosić K=100%.

Nie stosuj uszlachetnienia w kontrze, w szczególności wokół fontów

Lakier UV 3D nie jest lakierem zupełnie przezroczystym, jest w delikatnie żółtym odcieniu.

Stosowanie poddruku jest niedozwolone. Elementy, które mają być srebrzone lub złocone nie powinny widnieć w projekcie.

Obie maski nie mogą na siebie nachodzić.

Portfolio.

Sprawdź nasze portfolio

"i poznaj możliwości designerów"